Mittwoch, 14. Juli 2010

DjMorgoth.com is closed


Dear Mashupfans,

some time ago I received a legal warning from a well known german attorney regarding my website djmorgoth.com
I was forced to remove all content from my website.
In the meantime I got legal assistance and we consider further legal action to get djmorgoth.com back online.
Until then I politly ask for your patience and your support.
This blogsection will still work!!!

Yours sincerely,

DJ Morgoth

----------------------

Liebe Mashupfans,

vor einiger Zeit hat mich eine Abmahnung einer bekannten deutschen Rechtsanwaltskanzlei erreicht.
Darin wurde ich aufgefordert, sämtliche Inhalte meiner Webseite djmorgoth.com zu entfernen, um weitere rechtliche Konsequenzen zu vermeiden.
Inzwischen habe ich mir juristischen Beistand eingeholt und wir prüfen weitere Schritte, damit es mit djmorgoth.com bald weitergehen kann.
Bis dahin bitte ich euch um Geduld und eure Unterstützung.
Und die gute Nachricht, diese Blog läuft weiter!!!

Euer DJ Morgoth

1 Kommentar:

Guzz69 hat gesagt…

That's a shame, but I'm sure you will succeed. Be strong and keep it up!